Wat doen wij

Het begint bij de vraag van de opdrachtgever. Vervolgens ontwikkelen wij een passend concept. Van idee tot concreet eindproduct. Denk daarbij aan ontwerp van een routenetwerk, aanvragen van vergunningen, themaroutes met beleving en marketing en monitoring van de routes.

Concept- en productontwikkeling
Het begint bij de basis, bij de vraag van de opdrachtgever. Wij proberen het belangrijkste doel helder te krijgen: wat wil de opdrachtgever écht? Vervolgens ontwikkelen wij een passend concept. Hierbij staat de eindgebruiker voorop. Of we nu een wandelknooppuntennetwerk aanleggen, een digitale AbelLife route of de marketing van een toeristische regio begeleiden. Wij stellen alles in het werk om aan te sluiten bij de drijfveren van deze eindgebruiker om hem een optimale beleving te geven.

Realisatie routeproducten
Wij bedenken niet alleen concepten, maar voeren deze ook uit; van idee tot concreet eindproduct. Dit kan gaan om het hele project van A tot Z. Of we voeren een deel uit, bijvoorbeeld de productie van fysieke elementen of een digitale AbelLife route. Net wat de opdrachtgever wenst. Ook werken wij al bestaande plannen uit, zoals het aanleggen van een wandel- of fietsknooppuntennetwerk.

Marketing
Wij denken graag mee over de marketing van het product, zodat recreanten en toeristen de producten en/of routes weten te vinden en gaan gebruiken. Wij kunnen de uitvoering van diverse marketingproducten verzorgen. Denk aan het ontwikkelen en vormgeven van brochures, boeken, balie-displays voor wederverkopers, maar ook het opzetten en uitwerken van arrangementen.

Voorbeelden

  • Opzetten van samenwerkingen met o.a. boekingskantoren zoals Voordeeluitjes en touroperators als SNP (app verkoop in combinatie met een verblijf)
  • Samenwerkingen met partijen die kerstpakketten en relatiegeschenken verkopen
  • Beurzen; zelfstandig en in samenwerking met toeristische regio’s
  • Internet bannering
  • Social media
  • Strategische cross-selling
  • Joint promotionele acties met merken als Nuon, Menzis, Optimel, KRO en FC Twente

Monitoring
Wij kunnen het gebruik van de routeproducten monitoren. Dit kan gaan om tellingen van gebruikers op de routes of analyses van app en online gebruik. Door slimme technologieën kunnen wij o.a. in recreatie en toerisme het gebruik realtime meten. Zo kan bijvoorbeeld het gebruik van faciliteiten gedetecteerd worden en kunnen we het gebruik van wandel-, ruiter- en fietspaden in kaart brengen. Door voortdurend te monitoren, krijgen we data tot onze beschikking. Met deze data kunnen we de situatie optimaliseren. Ook kan de data toegepast worden in productontwikkeling.

Innovatie
Wij passen de laatste innovaties toe in onze concepten en in de producten die wij maken. Denk bijvoorbeeld aan vernieuwingen op het gebied van duurzaamheid. Uiteraard zetten we ook de laatste technologische ontwikkelingen in en passen we de nieuwste businessmodellen toe bij onze concepten. Voorbeelden hiervan zijn toepassingen van 100 % biobased materialen en de nieuwste app-technieken, verdienmodellen achter toeristische producten en het LoRa-netwerk (een long range telecomnetwerk waarmee data wordt uitgewisseld tussen objecten, zoals bushokjes, prullenbakken en toeristische panelen).